Informacije o trgovačkom društvu

Adresa stranice: https://solisplus.hr.

Tvrtka: SANITEH d.o.o.
Skraćeni naziv: SANITEH d.o.o.
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Adresa: Slavenskog 1, Shopping Centar Prečko, 10 000 Zagreb
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti: 20.000,00 kuna
OIB: 41918403130
IBAN: HR7823600001102078531
BIC SWIFT – ZABAHR2X
VAT HR41918403130
MBS 02215225

Preambula

Uvjetima prodaje uređuju se odnosi između Kupca i trgovačkog društva SANITEH d.o.o. (dalje u tekstu: „Prodavatelj“) vezano uz valjanost ugovornog odnosa prema Kupcu, oglašavanje, uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, dostave proizvoda te ostalih usluga koje Prodavatelj nudi, uvjete jamstva za ispravnost prodane stvari (tzv. garancije), prava Kupca na pisani prigovor na proizvode i usluge Prodavatelja, pravo na raskid ugovora i povrat robe i ostala pitanja važna za sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet trgovine objavljene na internet stranici Prodavatelja: https://www.solisplus.hr.

Na Uvjete prodaje primjenjuju se važeći Zakon o zaštiti potrošača, važeći Zakon o elektroničkoj trgovini, važeći Zakon o obveznim odnosima te ostali važeći propisi Republike Hrvatske.

1. Valjanost uvjeta prodaje

Uvjeti prodaje primjenjuju se između Kupca i trgovačkog društva SANITEH d.o.o. (dalje u tekstu: “Prodavatelj“), vezano uz naručivanje proizvoda od strane Kupca putem internet trgovine objavljene na internet stranici Prodavatelja (dalje u tekstu: „solisplus.hr“).

Kupac je svaka fizička osoba koja je posjetitelj solisplus.hr i koja Prodavatelju preda narudžbu za kupnju pojedinog i/ili grupe proizvoda prodavatelja, te odabere minimalno jedan proizvod, stavi ga u košaricu, plati kreditnom karticom, virmanom ili internet bankarstvom ili odabere plaćanje prilikom preuzimanja. Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Za pravne osobe primjenjuje se važeći Zakon o obveznim odnosima.

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti prodaje sastavni su dio ugovora.

2. Nevaljanost drugih ugovornih uvjeta

Ovi Uvjeti prodaje primjenjuju se kao primarni i mandatorni izvor prava kojim se regulira pravni odnos između Prodavatelja i Kupca i u tom smislu imaju prevladavajući učinak u odnosu na sve druge moguće izvore te zamjenjuju sve druge pisane ili usmene ugovore, uvjete i/ili sporazume između Prodavatelja i Kupca i/ili ugovorne uvjete drugih osoba, koji odstupaju od ovih Uvjeta prodaje. U slučaju nesuglasja između ovih Uvjeta prodaje i svih drugih sporazuma Prodavatelja i Kupca, ovi Uvjeti prodaje će imati prevladavajući učinak, osim ako ugovorne strane ne postignu drugačiji pisani sporazum.

3. Valjanost odnosa prema potrošačima

Ovi Uvjeti prodaje primjenjuju se prema svim osobama koji se u smislu zakonodavstva Republike Hrvatske smatraju Potrošačem.

4. Pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora

Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana.

U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ako je jednom narudžbom naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.

5. Obveze trgovca u slučaju jednostranog raskida ugovora

Iskoristi li potrošač svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor, vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora.

Iznimno, trgovac nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio trgovac.

Kod ugovora o kupoprodaji, osim ako nije ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, trgovac mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag trgovcu, ako bi o tome trgovac bio obaviješten prije primitka robe.

Trgovac mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

6. Valjanost odnosa prema stranim državljanima

Ovi Uvjeti prodaje primjenjuju se i na fizičke osobe, koje imaju državljanstvo različito od državljanstva Republike Hrvatske i to bez obzira na eventualne razlike u zakonskom ili statutarnom položaju Kupca, i bez obzira na njegove stvarne sposobnosti razumijevanja hrvatskoga jezika na kojem su ovi Uvjeti prodaje sastavljeni.

Ovi Uvjeti prodaje primjenjuju se i na apatride, kao i na osoblje stranih diplomatskih i konzularnih predstavništava te na počasne konzule i konzulate stranih država na teritoriju Republike Hrvatske.

]7. Oglašavanje

Objave Prodavatelja predstavljaju prikaz osnovnih Uvjeta prodaje, osim ako Prodavatelj nije izričito naveo drugačije.

Opisi i specifikacije proizvoda dobiveni su od strane dobavljača ili su preuzeti sa službenih stranica dobavljača. Fotografije proizvoda mogu biti dobivene od strane dobavljača ili mogu biti fotografirane u prostorijama Prodavatelja. Prodavatelj ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda, fotografija i ažuriranja stranica.

U svrhu oglašavanja pojedinih proizvoda, Prodavatelj koristi uslugu Google Adwords remarketinga. To je usluga koju pruža Google za ciljano oglašavanje. Usluga se koristi u svrhu oglašavanja kroz Google Search, te Google Display mrežu kupaca koji su već posjetili solisplus.hr. Ovu uslugu možete odjaviti u Googleovim postavkama – oglasi koji se nalaze u vašem Google profilu.

Putem solisplus.hr Kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda iz ponude Prodavatelja. Istaknute redovne i akcijske cijene na solisplus.hr mogu odstupati od cijena u trgovini Prodavatelja.

Prodavatelj sve materijale, videe, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi Kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. Prodavatelj ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Fotografije su isključivo ilustrativne prirode i ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. Obzirom na mogućnost individualnog reguliranja monitora na računalu, razlike u percepciji boje proizvoda od strane ljudskog oka i slične varijable, Prodavatelj ne jamči potpunu sukladnost boja isporučenih proizvoda s bojama kako ih kupci vide na zaslonu svog monitora. Za moguće nenamjerne greške kod opisa proizvoda ne odgovaramo. Moguće su razlike između stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi opisi se redovito i detaljno provjeravaju. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda te se samim time ne radi o osnovi za povrat proizvoda.

Ukoliko zbog greške ili previda cijena objavljena na solisplus.hr nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena, Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu. Također u tom slučaju Prodavatelj zadržava pravo da Kupca informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Kupcu pruži priliku da potvrdi ili otkaže svoju narudžbu. Ukoliko traženi proizvod nije dobavljiv Prodavatelj će u najkraćem roku obavijestiti Kupca o točnom roku isporuke ili će Prodavatelj Kupcu vratiti uplaćeni iznos.

8. Naručivanje proizvoda

Kupac može iz dijela asortimana Prodavatelja, objavljenog na solisplus.hr izabrati proizvod ili grupu proizvoda za čiju kupnju je zainteresiran i to klikom na gumb “Dodaj u košaricu” te isti na taj način dodati svojoj košarici.

Klikom na gumb “Naručite” Kupac daje neopozivu ponudu Prodavatelju za kupnju pojedinog ili grupe proizvoda. Prije zaključivanja kupovine Kupac može samostalno promijeniti stanje proizvoda ili dodavati još proizvoda u košaricu.

Kupnja ne može biti realizirana ukoliko Kupac nije potvrdio svoje slaganje s Uvjetima prodaje.

Kupnja je valjana samo ako je narudžba uredno ispunjena i zaključena putem solisplus.hr. To vrijedi i za dodatne zahtjeve, uvjete ili upute Kupca, koji mogu biti u vezi s kupljenim sadržajem.

U slučaju da Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije moguće naručiti od dobavljača, Prodavatelj će pismeno ili telefonski obavijestiti Kupca o tome čim to bude moguće. U slučaju obavijesti da je naručeni proizvod dostupan u produljenom roku, Kupac ima mogućnost ostati pri narudžbi, uz novi, tako naznačeni rok isporuke, ili pak otkazati narudžbu. U slučaju da Prodavatelj obavijesti Kupca da proizvod uopće ne može naručiti od dobavljača, ugovor se raskida već samom takvom obaviješću i narudžba se otkazuje, te se neautorizirane transakcije kreditnih ili debitnih kartica otkazuju odmah, a povrat uplaćenih sredstava, ukoliko ih je bilo, Prodavatelj će Kupcu vratiti uplaćeni iznos.

Ukoliko Kupac odbije primiti ispravne/neoštećene proizvode koje je prethodno naručio, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu troškova dostave (manipulativne troškove).

Za proizvode koji nisu na zalihi, te ih je potrebno naručiti od dobavljača, Kupac treba uplatiti minimalno 30% iznosa kupovine u obliku predujma. Ukoliko Prodavatelj ne ispuni ugovor, dužan je vratiti Kupcu uplaćeni predujam na temelju važećih propisa.

Narudžba kupca se smatra potvrđenom i valjanom tek kada je kreiran račun.

Nakon potvrđivanja narudžbe Kupca od strane Prodavatelja, uvjeti za svaki ugovor o kupnji između Kupca i Prodavatelja su fiksni i ne mogu se mijenjati, osim ako ugovorne strane ne postignu drugačiji sporazum u pisanom obliku.

9. Općenito o načinu plaćanja

Sve navedene cijene na solisplus.hr istaknute su u hrvatskim kunama (HRK), osim ako nije drugačije izričito navedeno. Cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene proizvoda ne uključuju troškove dostave, unosa, montaže, manipulativne i druge troškove zasebnih usluga.

Internet trgovina solisplus.hr omogućuje korisnicima plaćanje i kupnju putem kreditne ili debitne kartice, virmanom, internet bankarstvom ili uplatom u banci te plaćanjem po preuzimanju pošiljke (gotovinom) u skladu s uvjetima koji su navedeni u ovim Općim uvjetima.

Kupac je suglasan da Prodavatelj, u slučaju sumnje na zlouporabu bilo koje vrste plaćanja, može zatražiti dodatne dokaze o valjanosti takvog načina plaćanja, a u slučaju da takvi dokazi ne budu podneseni ima pravo obustaviti transakciju i otkazati narudžbu.

Kupac potvrđuje i suglasan je da njegov pružatelj usluga platnog prometa, u svrhu ispunjavanja obveza plaćanja Kupaca prema Prodavatelju, može teretiti Kupca transakcijskim troškovima koji nisu poznati Prodavatelju. Kupac je suglasan da sve takve troškove snosi sam.

Ukoliko je Kupac osoba koja nije državljanin jedne od država članica Europske Unije, mogućnost odbitka pretporeza prosuđuje se sukladno primjenjivim međunarodnim ugovorima o izbjegavanju dvostrukog ekonomskog oporezivanja. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za povrat poreza na dodanu vrijednost i ili drugih primjenjivih poreza Kupca, niti preuzima obvezu bilo koje vrste asistirati Kupcu u povratu poreza na dodanu vrijednost i/ili drugih primjenjivih poreza.

U slučaju da Kupac robu namjerava uplatiti na žiro račun Prodavatelja (virmanom, e-bankingom, u banci i sl.) potrebno je izabrati opciju plaćanja “Općom uplatnicom” na solisplus.hr. Rok za uplatu Kupca je 3 dana, nakon tog roka Prodavatelj ne garantira dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa Prodavatelj će obavijestiti Kupca o točnom roku isporuke ili će Prodavatelj Kupcu vratiti uplaćeni iznos.

10. Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama

Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama vrši se kroz virtualni POS sustav Web Secure Payment Gateway pod nazivom “WSpay” zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Putem solisplus.hr plaćanje je moguće kreditnim i/ili debitnim karticama: MasterCard, Maestro, Diners i Visa. Prilikom plaćanja proizvoda kreditnim ili debitnim karticama Kupca, istog će pružatelj platnih usluga teretiti za iznos Narudžbe.

Po zadavanju konkretnog naloga za izvršenje plaćanja po kreditnoj ili debitnoj kartici Kupca, Kupac se odriče svakog prava raskida, otkaza i/ili izmjene izvršenja konkretnog naloga za plaćanje. Ovakvo odricanje odnosni se samo na neopozivost platne transakcije i ne utječe na prava Kupca vezano uz raskid ugovora. U tom smislu Kupac je odgovoran za sve troškove i štete koje u tom pogledu mogu nastati Prodavatelju.

Kupac je odgovoran osigurati da pružatelju usluga platnog prometa kreditnih ili debitnih kartica omogući dovoljnu količinu novca za izvršenje plaćanja kupoprodajne cijene i svih drugih primjenjivih troškova. Ovaj odnos je reguliran pravilima između pružatelja platnih usluga i Kupca da se pravo na isplatu koristi od strane kreditne ili debitne kartice, te da Kupac putem narudžbe dostavlja potpune i točne podatke o kreditnoj ili debitnoj kartici. U protivnom Kupac je odgovoran za svu štetu i troškove koji su nastali ili mogu nastati Prodavatelju u odnosu na povredu ove obveze Kupca.

REKLAMACIJE I PRIGOVORI TE MATERIJALNI NEDOSTACI

Iza nas je 5 godina kreativnosti, inovacija, razvoja i uspona. Ponosni smo na brandove kojima smo uspješno proželi hrvatsko tržište. Ponosni smo na proizvode koji svojom vrhunskom kvalitetom govore dovoljno te svoju funkcionalnost odražavaju na zadovoljnim licima naših kupaca, bilo u profesionalnim djelatnostima bilo u osobnoj njezi.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke istu pregledati. Ukoliko pošiljka odnosno pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja kupac može odbiti primitak iste, a dostavna služba će istu vratiti Webshopu odnosno Društvu.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi:

– poštom na sljedeću adresu: SANITEH d.o.o. – Webshop, Slavenskoga 1, 10110 Zagreb; ili
– elektroničkom poštom na info@solisplus.hr,

U slučaju opravdane reklamacije zbog oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe, ako kupac nije utjecao na oštećenje, neispravnost ili nedostatak robe, Društvo korisniku daje mogućnost za raskid Ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili pravo na zamjenu proizvoda.

Prodavatelj mora odgovoriti potrošaču na zaprimljene reklamacije putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 15 dana od dana zaprimanja reklamacije.

U slučaju opravdane reklamacije, u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima, Društvo snovi cjelokupan trošak zamjene proizvoda novim.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. Ukoliko je do reklamacije i posljedičnog vještačenja došlo prije isteka roka od 6 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja, neovisno o ishodu, snosi Društvo u cijelosti. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene i vještačenja proizvoda snosi Društvo, a u slučaju neopravdane reklamacije upućene nakon isteka roka od 6 mjeseci od dana predaje proizvoda kupcu, trošak vještačenja snosi kupac.

U slučaju nedostataka i neispravnosti proizvoda prema Članku 43. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15), primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima (nadalje: “ZOO”). Kod pregleda robe, sukladno članku 403. ZOO-a, kupac na daljinu u roku od 8 dana mora obavijestiti Društvo o vidljivim nedostatcima. Kod zajedničkog pregleda robe kupca i Društva, kupac je dužan odmah priopćiti svoje primjedbe. Ukoliko se kupac ne drži ovih rokova gubi pravo koje mu po osnovi pripada. Sukladno članku 410. ZOO-a kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Društvo može po svom izboru zahtijevati da: Društvo nedostatak ukloni, da mu preda drugu stvar bez nedostatka, zahtijevati snižavanje cijene, izjaviti da raskida ugovor. Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju sva druga prava, uključujući i pravo na popravljanje štete. Prema članku 412. stavak 1. ZOO-a, kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Društvu naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Rješavanje sporova

Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.

Pristup platformi:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Trgovac trenutno ne sudjeluje predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PROIZVODA I SERVIS

Za proizvode za koje se daje jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača izdaje se jamstveni list. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa i jamstvenog lista. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Jamstveni rok teče od dana izdavanja računa.

U slučaju izdavanja jamstvenog lista kojim proizvođač jamči ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena, kupac može, ako proizvod nije ispravan zahtijevati da se taj proizvod u razumnom roku popravi, ili da mu se umjesto popravka preda drugi takav ispravan proizvod. Ukoliko za vrijeme trajanja jamstvenog roka nastupi neispravnost proizvoda isti se dostavlja u ovlašteni servis naveden u jamstvenom listu.

Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije pokrivena jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurani su putem ovlaštenih servisa navedenih u jamstvenom listu.

DOSTAVA

Dostava se vrši putem dostavne službe na adresu koju ste naveli prilikom kupnje.

Robu (koja je dostupna na lageru) dostavljamo u roku od 1-2 radna dana direktno na navedenu adresu.

Za naručenu robu dostava se naplaćuje u ovisnosti o težini proizvoda te varira između 25 – 40 kn za Hrvatsku i 7 – 12 EUR za Sloveniju.

Besplatna dostava za sve kupnje iznad 499 kn unutar Republike Hrvatske

Dostavu radimo na području cijele Republike Hrvatske i Slovenije uključujući i otoke.

Naručeni proizvod pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti nama.

Kupac je obavezna, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

NAPOMENA:

Iznimni raspored vožnje imaju otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu. Molimo, provjerite raspored i mogućnost dostave na otoke prije kupnje.

Na neke otoke dostava se vrši putem Hrvatske Pošte.

Za vrijeme vremensko ograničenih promotivnih akcija (Black friday, Cyber monday, Božić…) na webshopu, rok dostave se može produljiti za 1-2 dana.

Načini plaćanja

1. Kreditne kartice

  • jednokratno Diners, MasterCard, VISA, VISA Debit, Master, Discover ili Maestro karticom
  • od 2-12 rata putem VISA, VISA Debit ili MasterCard karticama ZABA-e
  • od 2-12 rata putem Diners kartice

2. Opća uplatnica / Internet bankarstvo / Virmanski

3. Pouzeće – gotovinom prilikom preuzimanja

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

SANITEH d.o.o. webshop koristi WSPay sustav naplate kreditnih kartica.

WSpay - Web Secure Payment Gateway

Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava WSpay™ sustav za on line autorizaciju kreditnih karica. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.

Diners Club InternationalVisaMasterCardMaestroDiscoverDinacardMastercard® Identity Check™Visa Secure

Ista kartica, dodatna online sigurnost.

PBZ Card je uveo novo osiguranje za svoje korisnike: jamstvo sigurne online kupnje. To osiguranje omogućuje da maksimalno koristite kupnju na Internetu, a istovremeno uživate u osjećaju sigurnosti. PBZ Card stoji iza svake Vaše kupnje, garantira sigurne transakcije i štiti Vas od neovlaštenog trošenja bez obzira plaćate li karticom u trgovini osobno, telefonskom narudžbom ili na Internetu.

 

Verified by Visa je nova uslugu koja Vam omogućava online kupovinu uz dodatnu sigurnost.
Jednostavnim postupkom Verified by Visa Vaš identitet se potvrđuje prilikom kupovine u online trgovinama uključenima u program. Ovaj pogodan način kupovine moguć je putem Vaše postojeće Visa kartice.

Osim toga, Verified by Visa je brz postupak. Potrebno je samo jednom registrirati svoju karticu i sastaviti svoju vlastitu lozinku. Potom, nakon obavljene kupnje u trgovinama uključenima u program, pojavit će se Verified by Visa prozor. Jednostavno unesite svoju lozinku i kliknite na “submit”. Vaš je identitet potvrđen, a kupovina sigurna.
Kako biste aktivirali Verified by Visa na svojoj Visa kartici ili saznali više o ovome, kontaktirajte svoju financijsku ustanovu koja Vam je izdala Vašu Visa karticu.

MasterCard® SecureCode™ je nova usluga MasterCarda i izdavatelja Vaše kartice koja Vam pruža dodatnu sigurnost prilikom online kupovine. Za korištenje ove usluge nije Vam potrebna nova MasterCard ili Maestro® kartica. Vi birate svoj osobni MasterCard SecureCode i nikada ga ne dijelite s bilo kojim internet trgovcem. Privatni kod znači dodatnu sigurnost protiv neautorizirane upotrebe Vaše kreditne ili debitne kartice kada kupujete online.

Svaki puta kada plaćate online Vašom MasterCard ili Maestro karticom, otvara se prozor izdavatelja Vaše kartice i traži Vas da unesete osobni SecureCode, jednako kao što vas traži da unesete PIN na bankomatu. U samo nekoliko sekundi izdavatelj kartice potvrđuje Vaše podatke i omogućava Vam da završite svoju online kupovinu. Za detaljnije informacije o MasterCard SecureCode programu kliknite na www.mastercardsecurecode.com.