Kome i kako se obratiti u vezi bilo kakvog upita?
Sve upite vezane za web trgovinu šaljite na info@solisplus.hr. Molimo vas da prije toga pogledate ovaj popis pitanja i odgovora, možda smo već unaprijed odgovorili na vaše pitanje. Lokacije i kontakte fizičkih trgovina pogledajte ovdje.
Imate li fizičku trgovinu i gdje se nalaze?
Imamo trgovinu u Shopping centru Prečko, 1.kat, lokal 123
Mogu li se proizvodi naručeni u web trgovini podići u fizičkoj trgovini?
U pravilu ne. Sve proizvode naručene putem web trgovine šaljemo isključivo dostavnim službama. Ukoliko želite podići proizvod u trgovini, jednostavno otiđite do trgovine i obavite kupnju. Ukoliko želite, proizvod prije toga možete i rezervirati.
Koliko iznosi dostava?
Dostava je besplatna za naručene proizvode u vrijednosti većoj od 65 € za dostave na području Republike Hrvatske, dok je za Republiku Sloveniju dostava besplatna za vrijednosti veće od 100 €. Za vrijednosti manje od 65 € trošak dostave unutar Hrvatske u ovisnosti o težini iznosi između 3.5 – 5.5 €, dok trošak dostave za Sloveniju u ovisnosti o težini iznosi 4 – 8.5 €.
Koliki je očekivani rok isporuke?
Ukoliko se artikl nalazi na skladištu trgovca u Hrvatskoj, dostavlja se kupcu unutar 2-10 radnih dana. Otoci podliježu posebnom režimu prijevoza, te su mogući i duži rokovi dostave.
Gdje se sve vrši dostava pouzećem?
Plaćanje dostavnoj službi kod preuzimanja robe (pouzećem) mogu ostvariti i pravne i fizičke osobe na području cijele RH, uključujući i otoke Hvar, Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Pelješac, Vir, Pag, Brač, Vis, Pašman i Ugljan. Na ostalim otocima nije moguće plaćanje pouzećem, pa molimo sve kupce s otoka na kojima nije moguće plaćanje pouzećem da prilikom narudžbe odaberu plaćanje karticom ili virmanski.
Koliki je vijek trajanja jamstva na uređaje?
Jamstvo za privatnu uporabu traje 24 mjeseca (2 godine), a za komercijalnu uporabu 12 mjeseci (1 godinu). Komercijalna uporaba će se smatrati svaka kupovina na pravnu osobu, odnosno kupovina za koju kupac traži račun na tvrtku.
Putem web trgovine smo kupili proizvod koji nam ne odgovara. Možemo li ga vratiti?
Možete, u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Potrebno je kopiju računa i neoštećen te originalno zapakirani proizvod o svom trošku poslati na našu adresu (SANITEH d.o.o., Slavenskog 1, 10000 Zagreb – povrat) ili ga osobno donijeti kod nas u trgovinu. Nakon što pregledamo proizvod vraćamo vam novac (na vaš bankovni račun).
Putem web trgovine smo kupili proizvod koji nam ne odgovara. Možemo li ga zamijeniti?
Možete, u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email.
Primili smo oštećeni proizvod ili je na njemu nastala šteta bez naše intervencije, želimo ga reklamirati.
Ukoliko ste dostavnom službom primili oštećen proizvod, javite nam se, a mi ćemo organizirati povrat i zamjenu, ili povrat novaca u slučaju nemogućnosti zamjene. Obavezno navedite broj narudžbe ili računa te nam pošaljite jasnu fotografiju oštećenja.
Ukoliko se proizvod oštetio nakon nekog vremena, ili ste na njemu uočili nedostatak, potrebno je kopiju računa te zapakirani proizvod o svom trošku poslati na našu adresu (SANITEH d.o.o., Slavenskog 1, 10000 Zagreb – povrat) ili ga osobno donijeti kod nas u trgovinu. Nakon što pregledamo proizvod i utvrdimo oštećenje ili nedostatak, dogovaramo želite li novi ispravan proizvod, sličan zamjenski proizvod ili povrat novaca.
Poslali smo narudžbu ali bismo željeli promijeniti proizvod u narudžbi.
Molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email.
Poslali smo narudžbu ali bismo željeli dodati ili izbaciti pojedini proizvod iz narudžbe.
Molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email.
Poslali smo narudžbu i dobili smo potvrdu o narudžbi. U međuvremenu smo se predomislili i željeli bismo poništiti (stornirati) narudžbu.
Ukoliko još uvijek niste dobili email ili SMS od dostavne službe da je vaša narudžba u prikupu, molimo vas da nam se što prije javite telefonom ili nam pošaljete email. Ukoliko ste već primili poruku da je vaša narudžba u prikupu i krenula je prema vama, te ukoliko ste još sigurni da želite poništiti narudžbu, prilikom predaje paketa od strane dostavne službe imate pravo odbiti preuzimanje paketa. Ukoliko ste narudžbu uplatili karticom ili internet bankarstvom molimo vas da nas o tome obavijestite na email kako bismo vam izvršili povrat novaca.
Naručili smo proizvode, ali nam je stigao samo dio proizvoda.
Vrlo često kupcima koji naruče više artikala šaljemo dva, ili više paketa. Moguće je i da ako ste naručili samo dva artikla, dobijete dva paketa. Na vašu email adresu dostavna služba šalje izvještaj o isporuci, pa pogledajte i svoj poštanski sandučić. Ukoliko vam ipak roba ne stigne u očekivano vrijeme, molimo javite nam se ili nas nazovite.
Plaćam putem debitne/kreditne kartice ali postoji problem s autentikacijom.
Komercijalne banke vrlo često mijenjaju način autentikacije od strane korisnika. Vrlo vjerojatno trebate nadograditi svoju bankovnu aplikaciju na mobilnom uređaju kako biste dobili nove funkcionalnosti i kako biste mogli potvrditi plaćanje. Za detaljnije upute pogledajte ovdje.
Naručili smo proizvode ali nismo dobili nikakvu potvrdu o narudžbi.
Mogući razlog je da ste upisali pogrešnu email adresu pa zato niste ni dobili povratni email o narudžbi. Alternativno, ako imate @gmail adresu, provjerite u spam mapi.
Napravili smo narudžbu i platili debitnom/kreditnom karticom, ali nismo sigurni je li narudžba prošla, a i povratno nismo dobili potvrdu narudžbe.
Prije svega, vjerojatno vam nije prošlo plaćanje karticom. Razloga može biti više. Uglavnom, ponovite narudžbu. Trebali biste dobiti informaciju da je plaćanje uspješno provedeno a potom i email s potvrdom narudžbe. Drugi mogući razlog je da ste naručivali u trenutku preopterećenja bankovnog servera te je narudžba odbijena. I u tom slučaju ponovite narudžbu. Treća je mogućnost da je kartica ili nevažeća ili na njoj nema dovoljno sredstava.
Odabrali smo virmansko plaćanje no nismo primili robu.
Kako bismo ubrzali proces isporuke kupcima koji su odabrali virmansko plaćanje (najčešće plaćanje je internet bankarstvom), molimo vas svakako nam na povratni email potvrde o narudžbi pošaljite kopiju uplate ili potvrdu o uplati. Ukoliko niste primili robu, svakako nas o tome izvjestite telefonski ili nam pošaljite email.
Potreban mi je specifičan savjet o kupnji proizvoda. Kome se obratiti?
Naše prodajno osoblje na raspolaganju vam je unutar radnog vremena 09-20h te nas slobodno kontaktirajte.
Slavenskog 1
Shopping centar Prečko, 1.kat, lokal 107
10000 Zagreb
OIB: 41918403130
IBAN ZABA: HR7823600001102078531
IBAN PBZ: HR3423400091110717129
Tel: +385 1 3818 139
Fax: +385 1 3817 241
Mob: +385 95 3884122
Email: info@solisplus.hr